----- Original Message -----
From: "Holger Altmann, DO3MHA" <webmaster@do3mha.com>

"I am on the search for a favorable vertical rotor or a favorable self-'s
building solution! Can someone help me here?"

as

Hallo OM's
ich bin auf der Suche nach einem günstigen Vertikal-Rotor oder einer
günstigen Eigenbaulösung!
Kann mir hier jemand helfen?
Vielen Dank!
73 de DO3MHA

----
Via the amsat-bb mailing list at AMSAT.ORG courtesy of AMSAT-NA.

----
Via the amsat-bb mailing list at AMSAT.ORG courtesy of AMSAT-NA.